Glossybox - december

2013-12-19 ♥ 23:44:11

Hahaha världens fulaste thumbnail


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har funderat på att skaffa glossybox, tycker du de är värt det? Är grejerna bra? Kram

Svar: Jag tycker det är helt värt det! Har fått himla mycket roliga grejer! Visst, man använder kanske inte allt, men det är kul att få testa produkter som jag kanske aldrig hade köpt annars :)
Sen var anledningen till att jag började prenumerera att jag ville fylla upp min smink-kollektion lite då jag är ganska ny på det här med smink, så om man redan har mycket smink & skönhetsprodukter så kanske det inte ät lika kul, men det är ju aldrig fel att få paket varje månad ;)
Emma

2013-12-20 @ 10:42:33
URL: http://nattstad.se/godmadeusperfect
Postat av: EMMAWHO

Såg ut som en bra box denna gången :)

Svar: Ja det var det verkligen! Allting var användbart! :)
Emma

2013-12-26 @ 19:12:37
URL: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0