The last day of a perfect year

2013-12-31 ♥ 17:32:36
weheartit
 
31 december 2013. Sista dagen i december, sista dagen på året. Känns ganska sjukt faktiskt. Var det snart ett år sedan jag fyllde 15? (Känns som att jag fortfarande är 12, haha!) I vilket fall så har 2013 gått himla fort! Har ju ändå hunnit med himla mycket roliga saker i år! Fyllde 15, köpte en kamera, konfaläger i Stöten, Turkiet med mamma&pappa, slutade 8:an, konfavecka i Frankrike, simläger i Italien, massa shopping, konfirmerat mig, blivit nybörjartränare, 2 veckors prao, ännu mer shopping, klarat av första terminen i 9:an, firat jul och snart också nyår! Herre Gud! Nu när jag tänker tillbaks på året så har det nog varit det bästa i mitt liv hittils! Har gjort och sett så mycket! Träffat massa nya vänner och också kommit närmre endel gamla! :) Nu gäller det bara att hålla tummarna och hoppas på att 2014 kommer att bli minst lika bra! :D
 
Är ni nöjda med 2013? :)
 

Kommentarer
Postat av: agnesandersson

Hoppas du har haft en bra start på det nya året finis!
kram

2014-01-02 @ 14:33:40
URL: http://acha.blogg.se
Postat av: Hanna o Vilma

Har frågestund på bloggen! Skulle va jätte kul om du ville fråga nått! :)

2014-01-03 @ 13:53:25
URL: http://twoteenagers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0