Här snackar vi kvällsläsning!

2013-11-03 ♥ 02:43:32

Att jag aldrig lär mig! För typ 4 veckor sen fick vi en bok i skolan som vi skulle läsa. Den är på ca 200 sidor, vilket är ganska långt enligt mig, men med tanke på den långa tid vi fick på oss att läsa ut den tänkte jag att "jag börjar läsa imorgon"... "Imorgon" visade sig vara förra fredagen då jag läste hela 5 sidor innan jag tröttnade (imponerande!) men även där tänkte jag det jag inte får tänka - "jag gör det på höstlovet, då har jag massa tid".

Trots att jag haft oändligt mycket tid denna veckan har jag inte äns tittat på boken förräns klockan 01.00 ikväll/natt... Bra jobbat Emma! Så nu ligger jag här och stress-läser och fattar knappt hälften av vad det är jag läst! Men vet ni vad? Det är ju en dag imorgon med... ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker att det är bland den tråkigaste bol jag läst haha. Är inte heller färdig med den än x)

Svar: Ja, den är dötrisst... kommer nog aldrig läsa klart den, haha :)
Emma

2013-11-03 @ 12:35:19
URL: http://stinaina.blogg.se
Postat av: Julia ~ mividadejulia

Jättefin blogg!
Allt bra idag? :)

2013-11-03 @ 15:40:52
URL: http://mividadejulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0