Mysiga höstlåtar

2013-11-10 ♥ 19:06:58
(har blivit lite nykär i Coldplay, därav finns två av deras låtar med, haha)
 
På hösten lyssnar jag seriöst bara på myslåtar, sånna låtar som får en att tänka på livet, döden och allt där emellan (shit vad djup jag låter) haha näe, men somsagt så består min lista mest av mysiga låtar på hösten. Det får inte vara för mycket glada texter och svängiga melodier utan lite mer lunga, men ändå sköna låtar :)
Något som alltid funkar dock är All time low, Avicii och Oskar Linnros ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

Lottar ut en valfri klocka från Daniel Wellington på bloggen, var gärna med :D Kram!

2013-11-11 @ 08:29:36
URL: http://byfia.com
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Var gärna med på min tävling där man vinner ett par Valfria Carrera Solglasögon eller glasögon. Tävlingen hittar du på min blogg och avslutas IDAG KL 23:45! IN och delta!!

2013-11-11 @ 19:36:43
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0