Dag 03 -Tre bilder som gör mig glad

2014-08-03 ♥ 12:08:00
Ja, vad ska man säga.. En bild med den bästa tjejen jag vet + att vi båda ser sjukt awsome ut! Pretty self-explanatory!
 
Antar att det är alla färger i denna bilden som får mig att bli så glad + att den för mig bara skriker sommar!! Sen att den faktiskt är tagen med min ganska dåliga mobil-kamera gör den bara finare :)
 
 
Varför denna bilden gör mig glad är pga så mycket mer än själva bilden! Visst är den på en himla fin och underbar tjej, men alla minnen som finns gömda i denna är så himla bra och jag blir helt lyckig av att bara tänka på de! Om jag kunde så skulle hela det albumet vara med här! :)
 
 
Himla svårt inlägg det här! Att endast få välja ut 3 bilder som gör en glad är i princip omöjligt! Finns ju så himla många fler man skulle vilja ha med och också sjukt mycket mer man önskar att man hade bild på! Men gjorde iaf ett tappert försök för att få med lite av varje, vet inte hur bra jag lyckades, men det får duga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0