Dag 01 - Lite om mig själv

2014-02-18 ♥ 11:03:00
 
Jaha okej, lite info om mig alltså! Emma Svensson, 16 år och bor någonstans i den södra delen av Sverige :) Jag vågar nog säga att jag är en ganska glad person, eller jag hoppas att jag är det iaf ;) Ganska lätt att vara med, jag kräver inte så mycket av andra människor. Sen skulle jag nog säga att jag är ganska rolig också ;D haha, och fruktansvärt ödmjuk också som ni hör ;)
Näe, det här med att berkriva sig själv är himla svårt, men jag försökte iaf och det är det som räknas! ;)
 
Vore kul att veta hur ni som läser uppfattar mig?! Passar min beskrivning in i eran bild? :)

Kommentarer
Postat av: dite

åh du är så fin!

tänkte tipsa om min tävling som avslutas snart, http://affys.se/2014/february/alla-hjartans-dag-tavling-i-samarbete-med-caseapp.html va gärna med!

2014-02-19 @ 00:30:46
URL: http://affys.se
Postat av: Lina

Du verkar vara väldigt rolig och snäll :)

Svar: Åååh tack så jättemycket! Vad skönt o höra :) haha!
Emma

2014-02-19 @ 00:50:17
Postat av: Anonym

Kan inte du försöka uppdatera 1 gång per dag i bloggen ,plS

2014-02-28 @ 23:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0