Fettisdagen

2014-03-04 ♥ 21:20:54
 
Glad Fettisdag hörni! Har ni ätit några semlor idag? Det har inte jag iaf, är så sjukt trött på semlor! Jag och mina kompisar upptäckte semlogrammen för någon vecka sen och utnyttjade det till fullo! Åt nog 4 semlor på 5 dagar eller något, sjukt äckligt! Haha :D Istället gick jag och Kieu till fiket efter skolan och köpte budapest-bakelser, bara för att liksom ;) haha! Kan inte säga att det var jättegott heller faktiskt, dem är så himla stora :) haha, väl spenderade pengar! ;)
 
Fun fact!: När jag var liten trodde jag att det hette fettis-dagen istället för fet-tisdagen och antog därför att det var en dag för alla tjockisar.. Yes, I was a smart kid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0