Tips: Bästa pudret!

2014-03-05 ♥ 18:13:31
sämst bild
 
Beställde ju hem 2 borstar och ett puder från feelunique.com i början av februari och har nu hunnit testa allt ett tag och är sååå nöjd! Tänker inte säga så mycket om borstarna (mer än att dom är grymma!) utan tänkte skriva lite vad jag tycker om pudret :)
 
Rimmel London - Stay Matte Powder: Superbra puder som mattar ner huden bra och håller sminket på plats väldigt bra! Jag har i färgen 001 - transparent vilket alltså då är ett transparant puder. Lätt att arbeta med då det inte blir kakigt och känns väldigt lätt på huden. Luktar även väldigt gott! haha :)  Mitt absoluta favorit-puder just nu!
 
Jag beställde mitt puder fraktfritt HÄR för ca 45SEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0