Äntligen tillbaka!

2013-12-18 ♥ 17:46:16
Ursäkta för usla mobil-bilder, men batteriet på kameran är slut :)

I början av hösten beställde jag ett par relativt högklackade boots från Nelly, men mamma ansåg att de var lite för höga för att bära till vardags. Var himla tråkigt då jag ÄLSKADE dem! Men för någon dag sen upptäckte jag att members.com hade ett erbjudande på några av skor från nly och då fanns mina favoriter med!! och nu var de mycket billigare också!!! Var bara tvungen att beställa dem :D haha.
Hittade även ett halsband, (också det från nelly), kostade bara 29kr så klickade hem det också ;)
 
Länk till skorna | Länk till halsbandet  (inte på members)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0