Imorgon är det över

2013-12-09 ♥ 22:36:42
Äntligen säger  jag bara! Imorgon kl 12.00 sätts betygen på min skola så kl 12.01 kan jag äntligen pusta ut. De senaste veckorna har det varit helt sjukt mycket plugg, blir nästan förbannad på lärarna för att de inte kan kommunicera och dela upp alla "superviktiga" prov och inlämningar istället för att lägga alla på samma vecka, sjukt irriterande! Men somsagt, imorgon är det över, iaf tills nästa år, men då kommer ju alla nationella proven så jag vet inte om jag borde vara glad eller missnöjd :) haha

Kommentarer
Postat av: isabella

likadant på vår skola, ingen av lärarna kommunicerar.

Svar: Så himla dåligt asså! Hade 2 prov och en redovisning samma dag för några veckor sen, det funkar liksom inte.
Emma

2013-12-10 @ 18:34:01
URL: http://blackfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0