Maybelline - The Rocket Volum Express

2013-12-08 ♥ 14:55:40
Mamma och pappa kom hem från Kanarieöarna igår och med dem kom min lilla tax-free-beställning som jag gjorde innan de åkte :) Köpte bara en sak, eller ja, egentligen 3 saker men alla är ju samma :) haha. Iaf så har jag länge velat testa The Rocket Volum Express mascara från MNY, men har aldrig blivit av att jag köpt den. Men nu hittade jag värsta dealen på tax-free'n - 3 st för 199kr!! Var ju bara tvungen att köpa :D haha!
Har inte hunnit testa den än, men känner på mig att den är himla bra :)
 
När jag ändå skriver: Vet att uppdateringen den senaste veckan har varit helt död, men har haft en massa i skolan så har helt enkelt inte orkat. Men nu är det iaf december och snart jul! Ska försöka få upp lite juliga inlägg också :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar den mascaran!

Svar: Jag med nu! Fransarna blir underbara! :)
Emma

2013-12-14 @ 19:13:54
Postat av: Hanna och Vilma

Gud vilka fina o skarpa bilder du tar :)

Svar: Tack! :) blev faktiskt himla nöjd med dessa :)
Emma

2013-12-31 @ 14:10:19
URL: http://www.twoteenagers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0