February 15th

2014-02-15 ♥ 18:46:00
2 selfies från i höstas ;)
 
Long time no see hörrni! Kom på att jag faktiskt inte uppdaterat på en vecka nu, vilket är illa även för mig..
Men denna veckan har jag iaf haft sportlov. Jisses vad härligt! - tänker ni, men det ska jag säga er, det har inte varit så underbart som det låter!
 
Började veckan med jobb i tre dagar. Vek massa (säkert 800 - lovar) kartonger och packade över tusen katalogs-utskick på världens dammigaste lager, vilket resulterade i över 15 rivsår på extremt torra händer och en kanonbra grund till en förkylning! Yes!
Sedan vart det ett 2 minuters-besök hos tandläkarn (mycket värt att åka 3 mil för) i torsdags och senare på kvällen så trädde den omtalade förkylningen fram. Så i princip hela gårdagen spenderades nerbäddad i soffan framför tv:n tillsammans med ett gäng näsdukar och ungefär så har även denna dag sett ut :/ Oj, jag höll på att glömma! Fick även ställa in dagens simtävling som jag sett himla mycket fram emot, så det var ju bara grädden på moset ;)
 
Jag får be om ursäkt för att jag kastar mina klagomål över er, men jag vill bara att ni ska veta att lov inte alltid behöver betyda något bra - bara en varning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0