Svar på kommentar!

2014-03-01 ♥ 17:13:28
 
Fick den här kommentaren från en anonym person, tyvärr, hade varit kul att få se vem den var ifrån :) Men tänkte att jag kunde svara på den i ett inlägg iaf så att jag kan förklara varör uppdateringen har varit så dålig nu senaste tiden :)
Jag går ju i nian nu, vilket betyder nationella prov nu på våren.. Vilket i sin tur betyder himla mycket plugg och plugg går alltid före bloggen, vare sig jag vill det eller inte :/ sen är ju mina lärare så härliga med att de stoppar in en massa inlämningar hela tiden också för att vara helt säkra på att vi aldrig får några pluggfria dagar...
Så alltså, det finns inte riktigt tid för bloggen varje dag så jag kommer inte kunna uppdatera hela tiden, även om jag vill det :) Hoppas att ni förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0