Det ingen förstår

2015-03-25 ♥ 20:25:00
Idag, onsdagen den 25 mars, lämnar Zayn Malik bandet. Och jag vet, "han är inte död" och "de andra kommer ju fortsätta "som vanligt" ", men det kommer aldrig att bli som det var.
 
Mitt liv dippade oväntat i början av året. Jag, som annars aldrig haft några riktiga gråzoner i livet, mådde skit. Det var då mina ögon öppnades för One Direction, bandet som hela tiden funnits någonstans i bakgrunden, men som aldrig fått min fulla uppmärksamhet. Men nu var de där och av någon anledning gjorde de mig obeskrivligt lycklig. Att lyssna på en låt, se på en intervju, bilder, filmer, ja bara tanken på killarna gjorde mig lycklig i hela kroppen och förde min långt bort från all skit.
Tyvärr medkom också tanken att jag gått miste om allt detta under 5 hela år, men jag var fullt inställd på att jag skulle få ta ikapp dem, så blev det inte.
 
3 månader. Sen tog det slut. Andra fick 5 år. Jag fick 3 månader.
 
Och tajmingen kunde inte varit sämre. Jag är, efter 3 månader, fortfarande fast under mitt grå moln, och efter detta bakslaget känns ljuset längre bort än någonsin. Självklart tänker jag inte släppa Harry, Louis, Liam och Niall, de får mig att må för bra, men känslan kommer aldrig att bli den samma.
 
Tack Zayn, för allt du, ovetandes, har givit mig. Jag önskar och ber att jag någon dag får chansen att ge tillbaka. Lycka till i framtiden, du kommer förevigt att ha min support vad du än gör. TACK
 
'Cause nobody saves me baby, the way you do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0