Frågor om 2013

2013-12-30 ♥ 20:00:03
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag konfirmerade mig! Sen åkte jag även massa buss, mer än jag någonsin gjort förut! haha :D Det var också i år som jag började intressera mig för smink på riktigt :)
 
Höll du några av dina nyårslöften?
 
Hade inga nyårslöften för i år faktiskt! Brukar inte göra några för jag kan aldrig hålla dem :D haha!
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
Haha, nej tack och lov! :)
 
Dog någon som stod dig nära?
Nej, lyckligtvis inte :)
 
 
Vilka länder besökte du?
Turkiet, Frankrike, Danmark, (Tyskland, Luxemburg - åkte igenom) & Italien
 
 
 
Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Någon att mysa med ;) haha, näe men vet faktiskt inte
 
 
Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
 
Är så dålig på att komma ihåg datum, men 25 augusti kanske, dagen då jag konfirmerades :)
 
Största misstaget? 
Att jag lät förlåta vissa människor för lätt
 
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt direkt, men överansträngde ena foten så hoppade på kryckor i en vecka
 
 
Bästa köpet/köpen?
Min systemkamera och mitt sminkbord :)
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Med tanke på mitt nya intresse så antagligen smink :D
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Mycket som har gjort mig glad, men prao-veckan i Borås måste jag säga var en av de lycklogaste veckorna i år! Alla männniskor jag träffade och allt roligt jag fick göra! Gick alltid hem med ett stort leende på läpparna :)
 
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
 
Wake me up med Avicii, Wrecking ball med Miley Cyrus & What does the fox say med Ylvis :D
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 
Ja måste vart gladare, haha! Har gjort så himla mycket kul och träffat massa nya människor så svaret kan inte bli något annat :)
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat!
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit, haha :)
 
Blev du kär i år?
Japp, i Samir 
 
Favoritprogram på TV?
Paradise Hotel, helt klart!
 
 
Bästa boken du läste i år? 
 
Saker min son behöver veta om världen av Fredrik Backman
 
Största musikaliska upptäckten?
 
Upptäckt en gammal favorit faktiskt, nämligen Gavin DeGraw :)
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
 
Kommer inte ihåg, haha, men tror jag firade lite med släkten :)
 
Hur skulle du beskriva din stil i år? 
Till en början var den ganska tråkig, men har ändrat min stil ganska mycket under året och nu skulle jag väl beskriva den som ganska enkel, men också lite mer vuxen :) haha, eller jag vet inte..
 
Vad fick dig att må bra?
 
Alla mina vänner, både nya och gamla :)
 
 
Vem saknade du?
Min morfar, han bor en bit härifrån så träffar honom inte särskilt ofta, så honom har jag saknat :)
 
De bästa nya människorna du träffade?
 
Killarna från Vadstena, deffinitivt! :)
 
Planer för 2014?
Planerar väl att fylla 16 och att börja gymnasiet, sen ska jag förhoppningsvis till Frankrike nästa år med, men annars är det inte jättemycket planerat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0