Tips: Vinterjackor

2013-11-04 ♥ 16:56:05
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 | 2 | 3
 
Skinnjackor i all ära, men nu till vinter behöver man något lite varmare om man ska klara av det svenska klimatet. Jag själv är inget stort fan av tjocka vinterjackor, men hellre det än å frysa ;) Här ser ni iaf några av mina favoriter från bubbleroom.se. Alla ligger runt 2000:-, vilket man kan tycka är lite dyrt, men tänk då på att du ska bära jackan i minst 3 månader (i Sverige brukar det bli 5) så det är ändå rätt värt det kan jag tycka :) men självklart går det ju att hitta billigare! ;)
 
Brukar ni ha svårt att hitta jacka till vintern? :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har min vinterjacka från förra året. Gillar den så mycke att jag inte ville ha en ny :D haha

2013-11-04 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0