New - M.U.S Microshadow ~ smog

2014-04-19 ♥ 17:52:55
 
Införskaffade mig en ny ögonskugga när vi var i Göteborg för några veckor sen! Blev en microshadow från Make Up Store i färgen Smog. Linda Hallberg har pratat väl om den och sagt att det är en perfekt skugga att lägga i ögongloben och då jag var i behov av en sådan skugga slog jag till! Är verkligen supernöjd! Bra pigment och lättarbetad - blandas väldigt fint.
Detta var också min första produkt från Make Up Store och efter att jag testat denna så är jag abslout sugen på att testa fler av deras produkter! :)
 
Har du någon produkt från Make Up Store? :)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygg färg :)

2014-05-26 @ 11:32:09
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0