Bästaste vännerna!

2014-02-05 ♥ 21:05:32
 
 
 Idag är det exakt 1 månad sen jag fyllde 16 och som ni kanske vet så fick jag ju en shopping-resa av mina föräldrar i present + lite pengar och presentkort från lite släktingar (kan för övrigt meddela att allt det är slut! haha (video kommer) parantes i parantes) Sedan var det egentligen tänk att jag skulle fira med lite kompisar veckan efter jag fyllde, men då blev halva familjen sjuk så fick skjuta upp det massor..
Men i fredags blev det äntligen av! Vi käkade tacos och chokladmousse, snackade massa skit & så fick jag presenter också! Ser man på! :D och snacka om att tjejerna känner mig bra! Fick bara massa underbara saker och är så sjukt glad och tacksam! Ni är bäst! Älskar er! 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

nice!

2014-02-11 @ 13:45:28
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0