Göteborg imorgon!

2014-01-24 ♥ 15:37:46
Bild från framtiden -detta kommer hända, lovar ;D
 
Nu när jag fyllde 16 så fick jag av en shopping-helg i Göteborg av mina föräldrar. Mamma gav mig tågresa och en natt på hotell och av pappa har jag fått en pengar att shoppa för. Så imorgon åker jag och mamma till Göteborg och shoppar järnet på i 2 dagar! Är så sjukt taggad! Mest för att jag vet att på Nordstan finns Åhlens city och där har de bland annat M.A.C.! Gaaaaashh!! Och det bästa är att jag fick massa presentkort på just Åhlens i födelsedagspresent så jag lär nog komma hem med min allra första M.A.C.-produkt om allt går som det ska :D

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Hoppas du får en bra tisdag =) kram!

2014-01-28 @ 16:34:07
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0