Camp Takota

2014-03-02 ♥ 18:42:05
 
 
Tittade precis klart på den relativt nya (släpptes 14/2) filmen Camp Takota! För er som har missat det så har Grace Helbig, Hannah Hart & Mamrie Hart, (alla 3 kända från YouTube), gjort en film tillsammans! Tänker inte berätta filmens handling för er här, ni får nöja er med trailern ;) Men kan iaf säga att den är mycket sevärd! Grace är så sjukt rolig och hela filmen ger mig en härlig känsla i magen! haha! :D Sedan kan jag även avslöja att otroligt snygga Sawyer Hartman är med en snutt i filmen också! En extra anledning att se filmen enligt mig ;)
 
Om ni har problem med att hitta filmen så laddade jag ner den här! (utan svensk text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0