Glossybox - Februari 2014

2014-03-12 ♥ 20:53:04
 
Detta är vad jag fick i februaris glossybox! Är himla nöjd med det mesta faktiskt! Allra bäst var nog ändå bryn- och fransserumet från Ace of Face! Har alltid velat testa ett serum för speciellt brynen då mina är ganska glesa och jag måste säga att det har hjälpt en hel del faktiskt. Kan ju vara en inbillning, men jag är ändå nöjd ;)
 
Ögonskuggan från The Body Shop har jag inte testat ännu, men den ser väldigt fin ut. Likaså med "ögon-plåstrena" från Anatomicals" - inte testade, men ser väldigt spännande ut :) Det orangea nagellacket hade jag klarat mig utan då orange inte är någon favvo-färg. Den skimmrade lotionen från Nougat London luktar väldigt gott, men ger inte så himla mycket lyster. Ett + för månadens box är att vi fick chansen att testa Läkerols nya vår-smak! Raspberry Lemongrass heter den och tycker den var väldigt god! :)
 
Skulle du också vilja få hem en box fylld med skönhetsprodukter varje månad? Då tycker jag att du ska klicka HÄÄÄÄÄÄR och börja prenumerera du med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0