Mina 2 senaste videos + lite info

2014-05-15 ♥ 16:35:34
 

Som ni kanske har märkt så har jag varit ganska off här på bloggen under ett tag och mestadels beror det på skolan. Slutar ju 9:an om mindre än en månad vilket betyder massa plugg och massa stress och betygsnoja! Jag skojar verkligen inte! Vi har haft dessa j*vla nationella proven samtidigt som vi hela tiden får nya inlämningsuppgifter och andra prov! Helt ärligt så har dessa 2,5 åren som jag gått på högstadiet innan inte betytt någonting för lärarna skiter fullständigt i vad man har gjort innan! De går bara på hur bra du presterar de sista 2 månaderna...... hatar
 
I Vilket fall så kommer jag nog inte försöka ta tag i bloggen innan betygen är satta, men det kan hända att jag uppdaterar min Youtube-kanal då och då så se till att ni prenumererar på den så att ni inte missar något! :)
Länk finns här!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska absolut titta på dem senare!
Hoppas att du får en trevlig vecka! ♡

2014-05-19 @ 21:09:07
URL: http://Emmaalexandra.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0